Είστε εδώ: Εισαγωγή Τα πάντα για την αγορά Συχνές Ερωτήσεις
Συχνές Ερωτήσεις
Διαβάστε τις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών μας
Αποστολή και παράδοση
Ποια μέσα μεταφοράς προσφέρετε;
Ανάλογα με τις διαστάσεις του φορτίου, το βάρος του και τη διεύθυνσή σας, θα μεταφέρουμε το φορτίο στο σπίτι σας με τον πιο κατάλληλο μεταφορέα. Επιλέγουμε μεταξύ των εταιρειών ACS, DPD, Speedex, DHL και Γενική Ταχυδρομική. Ο χρόνος παράδοσης από την αποστολή είναι συνήθως 4-5 εργάσιμες ημέρες. Η αποστολή είναι δωρεάν.
Πόσο διαρκεί η παράδοση;
Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας παραδώσουμε την αποστολή σας το συντομότερο δυνατό. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τον τελικό μεταφορέα, αλλά συνήθως διαρκεί επιπλέον 4-5 εργάσιμες ημέρες.
Πόσο κοστίζει η αποστολή;
Η αποστολή είναι εντελώς δωρεάν.
Είναι επαρκής η συσκευασία του καθρέφτη και είναι ασφαλής η μεταφορά του καθρέφτη;
Η εταιρεία μας έχει μεγάλη εμπειρία στην ασφαλή συσκευασία και μεταφορά καθρεφτών, καθιστώντας τις ζημιές πολύ σπάνιες. Σε σπάνιες περιπτώσεις ζημιάς, θα κανονίσουμε μια γρήγορη αντικατάσταση μετά τη συμπλήρωση μιας αναφοράς ζημιάς κατά την παραλαβή. Σας εγγυόμαστε μια ξέγνοιαστη αγορά και την αξιοπιστία των υπηρεσιών μας.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την αποστολή μου;
Μόλις αποσταλεί η αποστολή σας, θα λάβετε πληροφορίες παρακολούθησης απευθείας από τον μεταφορέα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η τρέχουσα θέση του πακέτου μπορεί να εντοπιστεί online.
Πληρωμή
Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω μια πληρωμή;
Μπορείτε να επιλέξετε από διάφορες επιλογές πληρωμής, συμπεριλαμβανομένης της γρήγορης ηλεκτρονικής πληρωμής. Όλες οι εναλλακτικές λύσεις πληρωμής παρέχονται από κορυφαίους παρόχους, για μέγιστη ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην ενότητα Αποστολή και πληρωμή.
Επιστροφές και αξιώσεις
Με ποια εγγύηση συνοδεύεται το προϊόν μου;
Η εγγύηση είναι πάντα 2 χρόνια.
Τι πρέπει να κάνω εάν τα προϊόντα μου φτάσουν κατεστραμμένα;
Επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στείλτε μας τον αριθμό παραγγελίας σας, φωτογραφίες του κατεστραμμένου προϊόντος και περιγράψτε το πρόβλημα. Μην εγκαταστήσετε έναν κατεστραμμένο καθρέφτη!
Πρέπει να πληρώσω ταχυδρομικά τέλη αν επιστρέψω το προϊόν;
Εάν η ζημιά οφείλεται σε δική μας υπαιτιότητα, δεν πληρώνετε ταχυδρομικά τέλη. Η ευθύνη σας είναι μόνο να συσκευάσετε τον καθρέφτη προσεκτικά και θα σας στείλουμε έναν ταχυμεταφορέα με δικά μας έξοδα. Εάν πρόκειται για λάθος του πελάτη, μπορούμε να κανονίσουμε ένα courier, αλλά ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τα έξοδα αποστολής. Για 36 € προσφέρουμε την υπηρεσία παράδοσης ενός κουτιού έτοιμου για την απλή τοποθέτηση του καθρέφτη για την ασφαλή μεταφορά του.
Προϊόντα
Προτείνετε να επιλέξετε κουμπί αφής ή απευθείας σύνδεση του καθρέφτη με το ηλεκτρικό ρεύμα (προσαρμοσμένος διακόπτης);
Η επιλογή εξαρτάται από τις ατομικές προτιμήσεις του κάθε πελάτη. Με το κουμπί αφής μπορείτε να ελέγχετε την ένταση του φωτισμού. Ωστόσο, εάν προτιμάτε έναν καθαρό σχεδιασμό καθρέφτη, σας συνιστούμε να επιλέξετε τη σύνδεση του καθρέφτη με τον δικό του διακόπτη.
Μπορεί ο χειρισμός του κουμπιού αφής να είναι δυσκολότερος εάν ο καθρέφτης είναι θολωμένος;
Ο αισθητήρας του κουμπιού αφής βρίσκεται πίσω από τον καθρέφτη, επομένως η ομίχλη δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα.
Πού βρίσκεται ο διακόπτης του αισθητήρα φωτισμού του καθρέφτη και πώς λειτουργεί;
Ο διακόπτης του αισθητήρα βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του καθρέφτη. Αυτός ο διακόπτης αντιδρά στην κίνηση του χεριού σας μπροστά από τον καθρέφτη, σε απόσταση έως 6 cm, επιτρέποντάς σας να ελέγχετε εύκολα και υγιεινά τον φωτισμό χωρίς να τον αγγίζετε.
Είναι ο φωτισμός LED ανθεκτικός στην υγρασία και τον ατμό που εμφανίζεται στο μπάνιο;
Ναι, οι καθρέφτες μας είναι ανθεκτικοί στην υγρασία και τον ατμό που συνήθως συναντώνται στα μπάνια.
Τι χρώμα φωτός προτείνετε;
Εξαρτάται από το πού και για ποιο σκοπό θέλετε να χρσιμοποιήσετε τον καθρέφτη.
Θερμό φως (περίπου 3000Κ) – Είναι απαλό, ευχάριστο, με μια ιδέα κίτρινου χρώματος. Είναι κατάλληλο για χαλαρωτικούς χώρους, όπως ένα υπνοδωμάτιο ή ένα μπάνιο, όπου δημιουργεί μια ζεστή ατμόσφαιρα.
Ουδέτερο φως (περίπου 4000K) – Θυμίζει το φως της ημέρας, καθιστώντας το ιδανική επιλογή για μπάνια. Παρέχει πιστή απόδοση των χρωμάτων και φωτεινό φωτισμό για λεπτομερείς δραστηριότητες όπως το μακιγιάζ ή το ξύρισμα.
CΨυχρό φως (περίπου 6000K) – Έχει μια γαλαζωπή απόχρωση και είναι πολύ φωτεινό. Είναι κατάλληλο για χώρους όπου απαιτείται υψηλός φωτισμός και όπου θέλετε καθαρό, ευκρινές φως, όπως σε μοντέρνα μπάνια ή χώρους εργασίας.
Εάν λοιπόν επιλέγετε έναν καθρέφτη για ένα μπάνιο όπου θα πρέπει να λειτουργεί ως η κύρια πηγή φωτισμού για το μακιγιάζ ή το ξύρισμα, επιλέξτε ουδέτερο φωτισμό. Εάν ο φωτισμός στον καθρέφτη πρόκειται να χρησιμεύσει μόνο ως εσωτερικό αξεσουάρ, για παράδειγμα σε έναν διάδρομο ή ένα υπνοδωμάτιο, συνιστούμε μια επιλογή με ζεστό, απαλό φως.
Είναι επαρκής ο φωτισμός του καθρέφτη; Πρέπει να ανησυχώ μήπως δεν μπορώ να δω τον εαυτό μου στον καθρέφτη όταν μακιγιάρομαι/ξυρίζομαι;
Ναι, ο καθρέφτης παρέχει επαρκή φωτισμό, αλλά δεν πρέπει να είναι η μόνη πηγή φωτισμού στο δωμάτιο. Ο κύριος σκοπός του είναι διακοσμητικός και να φωτίζει τις λεπτομέρειες. Για το συνολικό φωτισμό του μπάνιου, συνιστούμε να συμπληρώνετε τον καθρέφτη LED με μια κύρια πηγή φωτός.
Ποιος τύπος φωτισμού καθρέφτη είναι ο καλύτερος για το μακιγιάζ/ξυρίσματος;
Ο πιο αποτελεσματικός φωτισμός για το μακιγιάζ/ξυρίσματος επιτυγχάνεται αν επιλέξετε φωτισμό σε όλη την περίμετρο του καθρέφτη.
Θυμάται ο καθρέφτης την τελευταία ρύθμιση έντασης φωτισμού;
Ναι, ο καθρέφτης θυμάται την τελευταία ρύθμιση που κάνατε.
Εάν παραγγείλω έναν θερμαινόμενο καθρέφτη, πώς τον ενεργοποιώ;
Ο θερμαινόμενος τάπητας ενεργοποιείται χρησιμοποιώντας το ενσωματωμένο κουμπί αφής. Το τοποθετούμε στάνταρ στο κέντρο του καθρέφτη. Κατόπιν ατομικής παραγγελίας, μπορούμε να συνδέσουμε το θερμαντικό στρώμα με φωτισμό LED ή με εξωτερικό διακόπτη.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για να θολώσει ο καθρέφτης;
Το θόλωμα αρχίζει να δημιοιυργείται μέσα σε δύο λεπτά και μέσα σε πέντε λεπτά ο καθρέφτης θα πρέπει να έχει θολώσει εντελώς. Για καλύτερο αποτέλεσμα, συνιστάται να ενεργοποιείτε το θερμαντικό στρώμα πριν από το ντους, ώστε ο καθρέφτης να προθερμανθεί επαρκώς για να αποφευχθεί εντελώς το θόλωμα.
Η θέρμανση του καθρέφτη απενεργοποιείται αυτόματα ή πρέπει να την απενεργοποιήσω χειροκίνητα;
Το σύστημα θέρμανσης δεν διαθέτει ενσωματωμένο χρονοδιακόπτη, πράγμα που σημαίνει ότι η θέρμανση πρέπει να ενεργοποιείται και να απενεργοποιείται χειροκίνητα.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω ατμοκαθαριστή στον καθρέφτη;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε καθαριστή ατμού στους καθρέφτες PREMIUM, αλλά αποφύγετε αυτό το είδος καθαρισμού στους καθρέφτες STANDART.
Τι γίνεται με την καλωδίωση του καθρέφτη; Διαθέτει ο καθρέφτης πρίζα;
Ο καθρέφτης δεν έχει σχεδιαστεί για να συνδεθεί απευθείας σε ηλεκτρική πρίζα. Στο πίσω μέρος του καθρέφτη υπάρχουν καλώδια σύνδεσης που πρέπει να συνδεθούν με το καλώδιο τροφοδοσίας. Συνιστούμε να εκτελέσει την εγκατάσταση ένας ειδικευμένος επαγγελματίας.
Το ράφι που μπορώ να προσθέσω στον καθρέφτη έχει επίσης οπίσθιο φωτισμό;
Όχι, το ράφι δεν έχει οπίσθιο φωτισμό.
Τι μεγέθη καθρεφτών προσφέρετε;
Προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα μεγεθών. Εάν έχετε συγκεκριμένη απαίτηση για ένα μέγεθος καθρέφτη, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Μπορείτε να με βοηθήσετε να επιλέξω τον κατάλληλο καθρέφτη;
Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τον καθρέφτη των ονείρων σας. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου.
Παραγγελίες
Μπορώ να παρακολουθώ την κατάσταση της παραγγελίας μου;
Στέλνουμε τις τελευταίες πληροφορίες στο email που δηλώσατε στο τελευταίο βήμα της παραγγελίας σας. Θα επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας, θα σας ενημερώνουμε για την κατάστασή της και, τέλος, για την αποστολή και την παράδοση.
Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Προσφέρουμε πολλά προϊόντα που μπορούν να διαμορφωθούν. Αφού επιλέξετε ένα προϊόν, επιλέξτε την παραλλαγή μεγέθους και τα εξαρτήματα. Στη συνέχεια, απλώς προσθέστε το προϊόν στο καλάθι σας, συμπληρώστε τις πληροφορίες χρέωσης και παράδοσης και επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής. Εάν δεν έχετε σαφήνεια σχετικά με την παραγγελία σας ή έχετε τεχνικά προβλήματα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Πώς μπορείτε να κάνετε μια αλλαγή ή να ακυρώσετε μια παραγγελία;
Μια αλλαγή ή ακύρωση μπορεί να γίνει το πολύ εντός 24 ωρών από τη δημιουργία μιας παραγγελίας μέσω email ή τηλεφώνου. Από τη στιγμή που ο καθρέφτης μπαίνει στην παραγωγή δεν είναι πλέον δυνατή η τροποποίηση ή η ακύρωση της παραγγελίας με οποιονδήποτε τρόπο.
Πόσο διαρκεί η παραγωγή ενός καθρέφτη;
Η παραγωγή εξαρτάται από τον τύπο του καθρέφτη που επιλέγεται και τη διαμόρφωσή του. Ανατρέξτε στις λεπτομέρειες του προϊόντος για πληροφορίες σχετικά με τους χρόνους παραγωγής.
Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνατε; Θα χαρούμε να σας απαντήσουμε σε όλα. Επικοινωνήστε μαζί μας: