Αναζήτηση
Μενού

Είστε εδώ: Εισαγωγή Τα πάντα για την αγορά Επιστροφές και παράπονα

Kaebus

Έφτασαν τα προϊόντα σας και κάτι δεν πάει καλά; Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@artalo.gr το συντομότερο δυνατό για να βρούμε μια λύση.

Πώς να διεκδικήσετε σωστά προϊόντα

Γράψτε μας ένα email

Γράψτε μας ένα email

Εάν υπάρχει κάποιο λάθος, γράψτε μας ένα email το συντομότερο δυνατό.
Περιγραφή του προβλήματος

Περιγραφή του προβλήματος

Περιγράψτε λεπτομερώς το πρόβλημα με τον καθρέφτη. Εάν είναι απαραίτητο, επισυνάψτε για τεκμηρίωση φωτογραφίες.
Περιμένετε την απάντησή μας

Περιμένετε την απάντησή μας

Περιμένετε το email μας ή την τηλεφωνική μας απάντηση το αργότερο από τη δεύτερη ημέρα.
Επίλυση παραπόνου εξ αποστάσεως ή με αποστολή των εμπορευμάτων

Επίλυση παραπόνου εξ αποστάσεως ή με αποστολή των εμπορευμάτων

Εάν τα εμπορεύματα πρέπει να αποσταλούν πίσω, είναι απαραίτητο να τυλίξετε προσεκτικά τον καθρέφτη στη συσκευασία, ώστε να μην υπάρξει ζημία κατά τη μεταφορά.

Παράπονο / Καταγγελία

Πώς να υποβάλετε παράπονο;

Όλα τα προϊόντα υποβάλλονται σε επιθεώρηση παραγωγής και είναι σημαντικό για εμάς να σας στείλουμε ένα απολύτως άψογο προϊόν. Εάν παρόλα αυτά διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιο λάθος με τον καθρέφτη μετά την παράδοση, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@artalo.gr και περιγράψτε μας το πρόβλημα. Μπορείτε να περιμένετε μια απάντηση τη δεύτερη μέρα από εμάς το αργότερο.

Τι πρέπει να στέλντε με τα απαιτούμενα αγαθά;

Οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα θα πρέπει πρώτα να κοινοποιηθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@artalo.gr. Περιγράψτε λεπτομερώς το πρόβλημα με το προϊόν, γράψτε επίσης τον αριθμό παραγγελίας ή τιμολογίου σας και στη συνέχεια θα επικοινωνήσουμε μαζί σας την επόμενη μέρα.

Πάνω