Είστε εδώ: Εισαγωγή Τα πάντα για την αγορά Επιστροφές και παράπονα
Kaebus
Πώς να διεκδικήσετε σωστά προϊόντα
Γράψτε μας ένα email
Περιγραφή του προβλήματος
Περιμένετε την απάντησή μας
Επίλυση παραπόνου εξ αποστάσεως ή με αποστολή των εμπορευμάτων
Παράπονο / Καταγγελία
Πώς να υποβάλετε παράπονο;
Όλα τα προϊόντα υποβάλλονται σε επιθεώρηση παραγωγής και είναι σημαντικό για εμάς να σας στείλουμε ένα απολύτως άψογο προϊόν. Εάν παρόλα αυτά διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιο λάθος με τον καθρέφτη μετά την παράδοση, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@artalo.gr και περιγράψτε μας το πρόβλημα. Μπορείτε να περιμένετε μια απάντηση τη δεύτερη μέρα από εμάς το αργότερο.
Τι πρέπει να στέλντε με τα απαιτούμενα αγαθά;
Οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα θα πρέπει πρώτα να κοινοποιηθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@artalo.gr. Περιγράψτε λεπτομερώς το πρόβλημα με το προϊόν, γράψτε επίσης τον αριθμό παραγγελίας ή τιμολογίου σας και στη συνέχεια θα επικοινωνήσουμε μαζί σας την επόμενη μέρα.